Коропська РДА
    Анонси












    Новини

    Назад

    12.01.2017

    З грудня 2016 року підвищено виплати державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та на дітей з інвалідністю

    Законом України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» визначено право на матеріальне забезпечення за рахунок коштів Державного бюджету України та соціальний захист осіб з інвалідністю з дитинства та дітей з інвалідністю шляхом встановлення державної соціальної допомоги у відсотках від прожиткового мінімуму.

    Особам з інвалідністю з дитинства, які мають одночасно право на державну соціальну допомогу відповідно до вищевказаного Закону на пенсію та на державну соціальну допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам», призначається за їх вибором один із видів допомоги або пенсія. При цьому, якщо особа з інвалідністю з дитинства або дитина з інвалідністю має право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника та державну соціальну допомогу відповідно до цього Закону, ці виплати призначаються одночасно.

    Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» призначається на весь час інвалідності, встановленої органами медико-соціальної експертизи. Державна соціальна допомога призначається та виплачується у повному розмірі органами соціального захисту населення з дня звернення за її призначенням.

    Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи А та Б призначається у розмірі 100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Надбавка на догляд за особою з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи А встановлюється в розмірі 75% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, за особою з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи Б або без встановленої підгрупи – у розмірі 50% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

    У разі, якщо щомісячний розмір державної соціальної допомоги з надбавкою на догляд особам з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи не досягає розміру державної соціальної допомоги з надбавкою на догляд, що виплачується на дітей з інвалідністю підгрупи А віком від 6 до 18 років, здійснюється щомісячна доплата у сумі, що не вистачає до зазначеного розміру.

    Для осіб з інвалідністю з дитинства ІІ та ІІІ груп розмір цієї допомоги становить 80 і 60% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

    Одиноким особам з інвалідністю з дитинства ІI та III групи, які на підставі висновку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу потребують постійного стороннього догляду, передбачено надбавку на догляд за ними до державної соціальної допомоги в розмірі 15% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

    На дітей з інвалідністю державна соціальна допомога призначається на строк, зазначений у медичному висновку, який видається у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, але не більш як по місяць досягнення дитиною з інвалідністю 18-річного віку.

    Державна соціальна допомога на дітей з інвалідністю віком до 18 років призначається у розмірі 70% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність. Розмір державної соціальної допомоги, призначеної на дітей з інвалідністю, захворювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрофою, збільшується на 50%. Крім того, до державної соціальної допомоги дітям з інвалідністю може бути призначена надбавка на догляд.

    Надбавка на догляд за дитиною з інвалідністю підгрупи А віком до 6 та від 6 до 18 років становить 100% прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку, за дитиною з інвалідністю віком до 6 та від 6 до 18 років – 50% прожиткового мінімуму для дітей відповідного віку і призначається одному з батьків, усиновителів, опікуну, піклувальнику, які не працюють, не навчаються (крім заочної форми навчання), не проходять службу, не займають виборну посаду, перебувають у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, у відпустці без збереження заробітної плати, у разі, якщо дитина з інвалідністю потребує домашнього догляду і вони фактично здійснюють догляд за дитиною з інвалідністю. Одинокій матері (одинокому батьку) надбавка на догляд за дитиною з інвалідністю призначається незалежно від факту роботи, навчання, служби.

    У 2016 році розміри державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю виходять із прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність, та дітей відповідного віку, як передбачено статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (зі змінами).

    Так, розмір державної соціальної допомоги (з урахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 26.03.08 № 265 «Деякі питання пенсійного забезпечення громадян» (зі змінами) з 01.12.2016 становить:

    для осіб з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи А – 2561,9 гривні;

    для осіб з інвалідністю з дитинства І групи підгрупи Б – 1870,5 гривні;

    для осіб з інвалідністю з дитинства ІІ та ІІІ груп, ІІ та ІІІ груп з надбавкою на догляд, для дітей з інвалідністю (без надбавки на догляд) – 1247 гривень;

    для дітей з інвалідністю підгрупи А до 6 років з надбавкою на догляд – 2227,9 гривні;

    для дітей з інвалідністю до 6 років з надбавкою на догляд – 1550,4 гривні;

    для дітей з інвалідністю підгрупи А від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 2561,9 гривні;

    для дітей з інвалідністю від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 1717,4 гривень;

    для дітей з інвалідністю, захворювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрофою, від 0 до 18 років – 1309,35 гривні;

    для дітей з інвалідністю підгрупи А, захворювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрофою, до 6 років з надбавкою на догляд – 2664,35 гривні;

    для дітей з інвалідністю, захворювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрофою, до 6 років з надбавкою на догляд – 1986,85 гривні;

    для дітей з інвалідністю підгрупи А, захворювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрофою, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 2998,35 гривні;

    для дітей з інвалідністю, захворювання яких пов’язане із Чорнобильською катастрофою, від 6 до 18 років з надбавкою на догляд – 2153,85 гривні.

    За даними Мінсоцполітики, на обліку в органах соціального захисту населення перебуває близько 401,8 тисячі осіб з інвалідністю з дитинства та дітей з інвалідністю. Питання своєчасності виплат цієї державної соціальної допомоги знаходиться на постійному контролі Мінсоцполітики.

    За матеріалами Міністерства соціальної політики України

    *************************************************

    Постанова Кабінету Міністрів України Деякі питання виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі або інвалідності волонтера

    **********************************************************

    Урядом ухвалено Порядок забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням (постанова Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200).

    Для отримання путівки в цьому році необхідно:

    - стати на облік до управління соціального захисту населення;

    - подати наступні документи:

    1. заяву;

    2. медичну довідку лікувальної установи за формою № 070/о;

    3. копію посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни;

    4. документ, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

    Таким документом може бути один із нижчезазначених (оригінал або його копія):

    - наказ Антитерористичного центру при Службі безпеки України або інший документ, який підтверджує залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

    - довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, згідно з додатком 1 або 2 до Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. №413;

    - рішення відомчої ( або міжвідомчої ) комісії про встановлення особі статусу учасника бойових дій, як такій, що захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брала безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення;

    - довідка про обставини травми (для осіб, які отримали поранення внаслідок бойових дій в районі проведення антитерористичної операції);

    - витяг із протоколу засідання військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця (для осіб, яким встановлено інвалідність).

    Куди звертатися:

    до управління соціального захисту населення Коропської РДА за:

    1. зареєстрованим місцем проживання;

    2. фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік (для осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території).

    Безкоштовними путівками на санаторно-курортне лікування забезпечуються:

    - інваліди війни з числа учасників антитерористичної операції;

    - учасники бойових дій, які безпосередньо брали участь під час проведення антитерористичної операції.

    **************************************

    Безоплатна правова допомога вимушеним переселенцям

    В Україні впроваджується масштабний проект, який спрямований на сприяння правовому захисту громадян, які вимушені залишити окуповані та небезпечні території.

    Програма впроваджується Датською Радою у справах біженців та Управлінням Верховного Комісара ООН у справах біженців (УВКБ ООН) в 20 областях нашої держави, в тому числі і на Чернігівщині. Партнером проекту в Чернігівській області є Чернігівський громадський комітет захисту прав людини.

    В рамках проекту вимушених переселенців з окупованих територій та зони бойових дій, інформують через ЗМІ про їхні законні права, засоби правового захисту і доступність юридичних послуг. Кваліфіковані юристи надають всебічну безоплатну юридичну та консультаційну підтримку, адвокатську допомогу, в тому числі в національних й міжнародних судових інстанціях, з правових питань щодо статусу внутрішньо переміщених осіб, отримання соціальних гарантій та пільг, працевлаштування, переоформлення прав власності та документів, компенсацій за пошкоджене або втрачене внаслідок бойових дій майно, тощо.

    Для отримання безоплатної правової допомоги та іншої інформації щодо свого статусу вимушені переселенці, які перебувають на території Чернігівської області, можуть звертатись до Чернігівського громадського комітету захисту прав людини за адресою: вул. Горького, 57, м. Чернігів, 14000, телефон «гарячої лінії»: (0462) 612-532, e-mail: protection.ua@gmail.com.

    **********************************

    Робота комісії по розгляду житлових субсидій населенню та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

    Невід’ємною частиною надання допомог та субсидій є робота комісії по розгляду житлових субсидій населенню та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. Дана комісія діє з 1996 року на основі Положення про комісію, яке затверджується головою районної державної адміністрації.

    На засіданні комісії розглядають справи отримувачив допомог та субсидій, які не мають права на отримання того чи іншого виду допомог на загальних підставах.

    Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та розпорядження голови районної державної адміністрації від 21 квітня 2015 року №79 оновлений склад комісії. Голова комісії назначений Пацюк А.М. заступник голови райдержадміністрації з фінансово-економічних та соціальних питань. До складу комісії входять працівники управління соціального захисту населення, центру зайнятості, підприємств та організацій, що надають житлово-комунальні послуги, фінансових та контролюючих органів, бюро технічної інвентаризації. Засідання комісії проводиться на рідше одного на місяць. В цілому робота комісії спрямована на адресність надання допомог малозабезпеченим сім’ям які її потребують.

    За І півріччя 2015ь р. проведено 6 засідань комісії, на яких розглянуто 417 справи в тому числі 351 справа по субсидіям і 66 справ по ДСД. Призначено субсидій по рішенню комісій 350 заявникам, відмовлено 1 сім’ї. Державну соціальну допомогу призначено 65 сім’ям, відмовлено в призначенні одному заявнику.

    27 липня 2015 року відбулося чергове засідання комісії де було розглянуто 71 справу по призначенню субсидій та 6 справ по ДСД малозабезпеченим сім’ям

    ****************************************

    Порядок надання пільг окремим категорія громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї з 1 липня 2015 року

    Законом України від 28.12.2014 року № 76-VІІІ «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» внесені зміни до Законів України в частині надання пільги окремим категоріям громадян з урахуванням доходів сім'ї та Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015р. № 389 затверджено Порядок надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї.

    Цей Порядок визначає механізм реалізації права на отримання пільг з оплати послуг за користування житлом (квартирна плата, плата за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), комунальних послуг (централізоване постачання холодної води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, вивезення побутових відходів), паливом, скрапленим газом, телефоном, а також послуг із встановлення квартирних телефонів залежно від середньомісячного сукупного доходу сім'ї осіб, які мають право на пільги згідно із законодавчими актами.

    Дія цього Порядку поширюється на осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із Законами України :

    - «Про міліцію» (звільнені із служби за віком, хворобою або вислугою років працівники міліції, особи начальницького складу податкової міліції, особи рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби; діти (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби, загиблих або померлих у зв»язку з виконанням службових обов'язків, непрацездатні члени сімей, які перебувають на їх утриманні),

    - «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» ( особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесені до категорії 3; дружини (чоловіки) та опікуни (на час опікунства) дітей померлих громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 3, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою; сім'ї, які мають дитину-інваліда, інвалідність якої пов'язана з наслідками Чорнобильської катастрофи),

    - «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» ( учасники війни, особи, на яких поширюється чинність зазначеного Закону),

    - «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні» ( особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною; вдови (вдівці) та батьки померлих осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною),

    - «Про освіту» ( пенсіонери, які раніше працювали педагогічними працівниками у сільській місцевості та селищах міського типу і проживають у них),

    - Основами законодавства України про охорону здоров'я ( пенсіонери, які раніше працювали медичними і фармацевтичними працівниками у сільській місцевості та селищах міського типу і проживають у таких населених пунктах),

    - «Про жертви нацистських переслідувань»,

    - «Про охорону дитинства» ( багатодітні сім'ї, дитячі будинки сімейного типу та прийомні сім'ї, в яких не менше року проживають троє або більше дітей, сім'ї, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування),

    - «Про соціальний захист дітей війни»,

    - Кодексом цивільного захисту України (батьки та члени сімей осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, які загинули (померли) або зникли безвісти під час виконання службових обов'язків; особи, звільнені із служби цивільного захисту за віком, через хворобу або за вислугою років та які стали інвалідами під час виконання службових обов'язків). Починаючи з 01.07.2015 року пільги надаються за умови, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу.

    З 01.01.2015 року податкова соціальна пільга становить 1710 гривень.

    До членів сім’ї пільговика при наданні пільг належать особи, на яких згідно із вищезазначеними законодавчими актами, поширюються пільги: дружина (чоловік); їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства 1 та 2 групи або інвалідами 1 групи; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням пільговика та проживає разом з ним.

    Пільговики, до сукупного доходу сім’ї яких входять доходи крім пенсії та соціальної допомоги, або до складу сім’ї яких входять працездатні особи, подають до управління соціального захисту населення Декларацію про доходи сім’ї пільговика, за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, а також довідки про доходи свої та членів сім’ї (крім довідок про розмір пенсії та соціальних допомог) за шість місяців, що передують місяцю звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період.

    Спеціалісти управління соціального захисту населення визначають середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу.У випадку, коли середньомісячний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу не перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу ( 1710 грн.), пільговик має право на отримання пільг протягом шести місяців з місяця визначення відповідного права.

    Надання пільг припиняється:

    — якщо пільговиком приховано або навмисно подано недостовірні дані про доходи будь-кого із членів сім’ї пільговика, що вплинуло на визначення права на пільги;

    — за заявою пільговика — з місяця, що настає за місяцем її подання, якщо інше не обумовлено заявою.

    Сума пільги, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання пільговиком документів з недостовірними відомостями повертається ним за вимогою управління соціального захисту населення. У разі коли пільговик добровільно не повернув надміру перераховану (виплачену) суму пільги, питання про її стягнення вирішується у судовом порядку.

    За більш детальною інформацією звертатись до відділу соціального захисту персоніфікованого обліку пільгових категорій населення та автоматизованої обробки інформації Коропського управління соціального захисту населення за адресою: вул. Київська,9, смт.Короп, каб.№ 7, тел. 2-76-61.

    *****************************************

    Про надання одноразової грошової допомоги учасникам АТО та членам їх родин

    17 червня 2015 року рішенням сесії районної ради затверджено районну комплексну Програму щодо медичного, соціального забезпечення, адаптації, психологічної реабілітації, професійної підготовки (перепідготовки) учасників антитерористичної операції на 2015-2017 роки. Дана Програма покликана сприяти реалізації Указу Президента України від 18.03.3015 №150/2015 «Про додаткові заходи щодо соціального захисту учасників антитерористичної операції».

    Програма розроблена в умовах проведення в Україні антитерористичної операції. Тому виникає необхідність надання додаткових соціальних гарантій учасникам АТО, членам їх сімей, пораненим військовослужбовцям, а також сім’ям, учасників АТО, які загинули (померли) під час проведення АТО зокрема, у частині поліпшення фінансово-матеріального стану зазначених категорій осіб.

    Метою Програми є забезпечення вирішення нагальних питань соціального захисту і реабілітації учасників антитерористичної операції та сімей, учасників АТО, які загинули (померли) під час проведення АТО, підтримання їх належного морально-психологічного стану, поліпшення ефективності взаємодії місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з громадськими організаціями та іншими юридичними особами у сфері підтримки учасників АТО та членів їх родин. Також створення у суспільстві атмосфери співчуття, підтримки та поважного ставлення до членів сімей загиблих та учасників АТО.

    Одним із напрямків виконання Програми є надання одноразової грошової допомоги у розмірі 1000 грн. учасникам АТО, що фінансується відповідно до чинного законодавства за рахунок місцевого бюджету. На 2015 рік загальний обсяг фінансування Програми складає 50 тис. грн. Учасники АТО або члени їх сімей мають право звернутися до Управління соцзахисту населення з пакетом документів для виплати вищезазначеної грошової допомоги:

    ПЕРЕЛІК

    документів для отримання одноразової матеріальної допомоги учасникам АТО

    1. Заява на ім’я начальника управління соціального захисту населення районної державної адміністрації про надання одноразової матеріальної допомоги.

    2. Довідка про участь в антитерористичній операції.

    3. Довідка про склад сім’ї (якщо допомога надається члену сім’ї).

    4. Копії документів учасника АТО або членів сім’ї, що посвідчують особу: паспорт, ідентифікаційний номер, свідоцтво про одруження або народження.

    5. Довідка про відкриття рахунку в банку на який буде перераховано кошти заявнику.

    Додатково Управління соцзахисту населення повідомляє, що постраждалі особи та особи, які переміщуються з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, що перебувають у складних життєвих обставинах, які спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має (не набула або втратила) здатність чи можливість самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя та брати участь у суспільному житті, мають можливість звернутися до комісії з розгляду питань надання одноразової грошової допомоги даним категорія громадян (Постанова Кабінету Міністрів України № 535 від 01.10.2014р.).

    Детальну інформацію з вище згаданих питань можна отримати в Управлінні соціального захисту населення:

    смт.Короп, вул.Київська, 9

    для учасників АТО – кабінет №2, т.2-16-80

    для переміщених осіб – кабінет №6, т.2-11-71

    ***********************************************************

    Професійна реабілітація та навчання інвалідів,

    дітей-інвалідів та інвалідів з числа учасників АТО

    Професійна реабілітація поєднує професійне навчання з заходами соціальної, психологічної реабілітації та медичного супроводу. Під час проведення заходів з соціальної та психологічної реабілітації організовуються відповідні тестування, індивідуальні консультації психологів та соціальних працівників, тренінгові заняття з розвитку навичок спілкування, саморегуляції, мотивації до навчання та працевлаштування, налаштування на досягнення успіху. На навчання приймаються інваліди І-ІІІ груп, працездатного віку (у яких наявні відповідні медичні показання), яким потребують заходів для набуття або відновлення професійної, трудової, соціальної та медичної реабілітації, з метою забезпечення їх адаптації у суспільному житті, подальшої зайнятості, економічної побутової самостійності. В Україні діє мережа закладів професійної реабілітації інвалідів:

    Буковинський міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідів

    (м. Чернівці, вул.Південно-Кільцева, 8А)

    Центр здійснює професійну підготовку за 5–ма робітничими спеціальностями:

    оператор комп’ютерного набору, швачка, кравець, конторський службовець (бухгалтерія), молодша медична сестра з догляду за хворими.

    Термін навчання від 3 до 9 місяців в залежності від обраної спеціальності.

    Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідів

    (Київська область, Вишгородський район, смт Лютіж).

    Центр здійснює професійну підготовку за 10-ма робітничими професіями. Зокрема, особи з повною загальною середньою освітою за п’ять місяців можуть здобути досить популярні та затребувані сьогодні спеціальності „оператор комп’ютерного набору” та „секретар керівника”, опанувати секрети майстерності за спеціальностями „перукар”, „бджоляр”, „слюсар з ремонту автомобілів”, „взуттьовик з ремонту взуття”, „обліковець з реєстрації бухгалтерських даних”.

    Маючи повну чи базову середню освіту та провчившись 10 місяців, слухачі здобувають спеціальності „соціальний робітник”, „вишивальниця”, „швачка”. Проживання, харчування, заходи професійної реабілітації та навчання, соціальної, психологічної реабілітації та медичного супроводу в Центрі здійснюються для інвалідів безоплатно за рахунок коштів Державного бюджету. Центр оснащений за принципами безбар’єрності, має сучасну навчально-методичну та матеріально-технічну базу.

    Вінницький міжрегіональний центр професійної реабілітацію інвалідів „Поділля”

    (м. Вінниця, вул. Пирогова, 135-а)

    Більш детальну інформацію про центри професійної реабілітації та умови прийому можна дізнатися в управлінні соцзахисту населення смт.Короп вул.Київська,9 тел.2-16-80.

    Провідний спеціаліст сектору у справах інвалідів Н.В.Зощенко

    *********************************************

    Соціальний захист воїнів АТО. Пам’ятка

    Чернігівською ОДА розроблено Пам’ятку щодо соціального захисту ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції. Пам’ятка включає основні законодавчі аспекти медичної, психологічної, професійної реабілітації та соціальної адаптації учасників АТО.

    Пам’ятка щодо соціального захисту ветеранів війни з числа учасників антитерористичної операції

    Додаткові консультації можна отримати за телефоном (04622) 5-99-38 кожного дня з 08:00 год. до 17:00 год. Вихідний — субота, неділя.

    Соціальний захист воїнів АТО.pdf

    ***********************************************************

    Забезпечення ветеранів війни та інвалідів санаторно-курортним лікуванням

    Безоплатне санаторно-курортне лікування за рахунок державного бюджету надається громадянам, на яких поширюються Закони України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».

    Розподіл путівок серед районів області здійснюється на обласному рівні за наказом Департаменту соціального захисту населення Чернігівської ОДА.

    Згідно наказу Мінпраці від 25.12.1997 № 42 ( зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання, розподілу та видачі путівок до санаторно-курортних та інших лікувально-оздоровчих установ в органах праці та соцзахисту населення України», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 187 (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян органами праці та соцзахисту населення» Управління соціального захисту населення на місцевому рівні видає путівки до відомчих санаторіїв

    Міністерства соціальної політики України відповідно до профілів захворювання:

    сан. « Перемога» м. Київ – кардіологічний;

    сан. « Батьківщина » м. Трускавець – урологічний ;

    сан. « Слава» м. Миргород – органи травлення;

    сан. «Салют» м. Одеса – неврологічний, опорно-руховий;

    Враховуючи побажання ветеранів війни, Управлінням закуповуються та видаються згідно черги санаторно-курортні путівки до місцевого санаторію «Остреч» м.Мена за рахунок субвенції держбюджету місцевим бюджетам в межах кошторису видатків.

    Безоплатними путівками до санаторно-курортних закладів забезпечуються:

    - інваліди усіх категорій;

    - ветерани війни (інваліди війни, учасники бойових дій, учасники війни);

    - особи, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (члени сімей загиблих або померлих ветеранів війни) та «Про жертви нацистських переслідувань».

    Забезпечення санаторно-курортним лікуванням ветеранів війни, які отримують пенсію відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» і перебувають на обліку в органах Міноборони, МВС, МВС та інші путівки одержують за місцем їх пенсійного обліку.

    Для постановки на облік для забезпечення санаторно-курортною путівкою особи подають до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації наступні документи:

    - заяву за встановленою формою;

    - паспорт;

    - медичну довідку лікувальної установи за формою № 070/о;

    - пенсійне посвідчення;

    - посвідчення пільговика;

    Путівки видаються вищезазначеним особам відповідно до медичних рекомендацій з урахуванням пільг, передбачених законодавством для конкретної категорії осіб, в порядку черговості в міру надходження путівок.

    Інваліди війни та інваліди, зазначені у статті 6-2 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань», забезпечуються путівками позачергово щороку.

    Учасники бойових дій та особи, зазначені у статті 6-1 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань», забезпечуються путівками щороку. Учасники війни, члени сімей загиблих або померлих ветеранів війни та особи, зазначені у статтях 6-3 і 6-4 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань», забезпечуються путівками один раз на два роки.

    Інваліди загального захворювання та інваліди з дитинства забезпечуються путівками в порядку черговості в міру надходження путівок.

    Інваліди із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку) забезпечуються путівками:

    - І та ІІ групи - до санаторіїв спинального профілю з лікуванням строком на 45 днів (відповідно до медичних рекомендацій) у порядку черговості в міру надходження путівок;

    - ІІІ групи - до санаторіїв неврологічного профілю строком на 19-21 день (відповідно до медичних рекомендацій) у порядку черговості в міру надходження путівок.

    Особам, що супроводжують інвалідів І та ІІ групи до санаторіїв спінального профілю, путівки не видаються, лише оплачується проїзд ( двічі до санаторію і двічі в зворотньому напрямку) у транспорті загального користування (залізничному та автомобільному) згідно з поданими проїзними квитками. У випадку проїзду залізничним транспортом відшкодовують вартість квитка у плацкартному вагоні.

    Путівками без лікування (крім санаторіїв, що належать до сфери управління Міністерства соціальної політики) забезпечуються особи, що супроводжують інвалідів першої групи (за винятком інвалідів з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку), яким за висновком лікувально-профілактичного закладу необхідна постійна стороння допомога.

    Якщо інвалід І групи здатний обслуговувати себе самостійно, видається довідка про це лікувально-профілактичного закладу.

    Інваліда І групи не можуть супроводжувати інваліди І групи та особи, які не досягли 18-річного віку.

    Осіб, інвалідність яких пов’язана з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням, що потребують лікування супутніх захворювань відповідно до медичних рекомендацій, можуть забезпечувати путівками органи соціального захисту населення на загальних підставах у порядку черговості в міру надходження путівок. Взяття їх на облік для забезпечення путівкою проводиться на підставі довідки, виданої Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань про те, що інвалід не одержував у ньому санаторно-курортної путівки та необхідних для постановки на облік документів (заява, медична довідка).

    Особа, що перебуває на обліку для забезпечення путівкою в органах соціального захисту населення, але в поточному році одержала безплатну путівку в іншій організації, знімається з обліку. Повторне взяття на облік здійснюється згідно заяви та медичної довідки лікувальної установи за формою № 070/о.

    Облік заявників, які потребують санаторно-курортного лікування, проводиться управлінням в журналах відповідної форми окремо в залежності від права осіб щодо черговості отримання путівки у відповідності до основного профілю захворювання: позачергове, першочергове та в порядку загальної черги.

    За додатковою інформацією звертатись за адресою: смт. Короп, вул. Київська, 9 кабінет № 2 або за телефоном 2-16-80. >Cектор у справах інвалідів

    Забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням

    Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 року № 200 особи, які постраждали під час проведення антитерористичної операції та яким встановлено статус учасника бойових дій чи інваліда війни відповідно до пункту 19 частини першої статті 6 та пункту 1 частини другої статті 7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту забезпечуються безоплатними путівками до санаторно-курортних закладів відповідно до даного Порядку згідно з медичними рекомендаціями в порядку черговості в міру надходження путівок:

    1) учасників бойових дій — щороку строком на 18—21 день;

    2) інвалідів війни — позачергово щороку строком на 18—21 день;

    3) інвалідів із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку) — відповідно до медичних рекомендацій, з них:

    I та II груп — до санаторіїв спінального профілю з лікуванням строком на 35 днів;

    III групи — до санаторіїв неврологічного профілю з лікуванням строком на 18—21 день.

    У разі коли особа має право на забезпечення путівкою за кількома законами, їй надається право вибору в забезпеченні путівкою за одним із них.

    Для одержання путівки особи повинні перебувати на обліку в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання, а такі, що переселилися з тимчасово окупованої території чи районів проведення антитерористичної операції, – за фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції.

    Для взяття на облік особа чи її законний представник подає до управління:

    - заяву,

    - медичну довідку лікувальної установи за формою № 070/о,

    - копію посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни,

    - документ, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

    Реєстрація заяв, облік учасників бойових дій та інвалідів війни здійснюються окремо за кожною категорією, а також окремо від інших категорій осіб (залежно від профілю захворювання, за яким особи направляються на санаторно-курортне лікування, в порядку черговості подання заяв).

    Особа, яка перебуває на обліку для забезпечення санаторно-курортним лікуванням в органах соціального захисту населення, але в поточному році одержала безоплатну путівку, знімається з обліку.

    Повторне взяття на облік здійснюється на підставі копії (дубліката) довідки для одержання путівки на санаторно-курортне лікування, що долучена до попередньої справи, якщо строк її дії не закінчився.

    Путівками без лікування забезпечуються громадяни, що супроводжують інвалідів I групи (за винятком інвалідів з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку), яким за висновком лікувально-профілактичного закладу необхідна постійна стороння допомога. Якщо інвалід I групи здатний обслуговувати себе самостійно, видається відповідна довідка лікувально-профілактичного закладу.

    Інваліда I групи не можуть супроводжувати інваліди I групи та особи, які не досягли 18-річного віку.

    Громадянам, які супроводжують інвалідів I та II груп до санаторіїв спінального профілю, путівки не видаються, а лише оплачується проїзд (двічі до санаторію і двічі в зворотному напрямку) у транспорті загального користування (залізничному та автомобільному) згідно з поданими проїзними квитками. У разі проїзду залізничним транспортом відшкодовується вартість квитка у плацкартному вагоні.

    У разі відмови особи від путівки складається письмовий акт відмови.

    Поділ путівки та передача її іншій особі забороняється.

    Закупівля послуг із санаторно-курортного лікування здійснюється за рахунок коштів державного бюджету в межах видатків, передбачених на зазначену мету, на відповідний рік.

    Попередня оплата таких послуг проводиться з урахуванням положень бюджетного законодавства.

    Головним розпорядником бюджетних коштів є Мінсоцполітики, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми — Державна служба у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.

    Бюджетні кошти спрямовуються Державною службою у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції на: закупівлю путівок до санаторно-курортних закладів для осіб, зазначених у пункті 2 Порядку;

    закупівлю путівок без лікування для громадян, що супроводжують інвалідів I групи;

    оплату проїзду для громадян, що супроводжують інвалідів з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку.

    Відповідальність за цільове використання бюджетних коштів, складення і подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

    За додатковою інформацією звертатись за адресою: смт. Короп, вул. Київська, 9 кабінет № 2 або за телефоном 2-16-80.

    Сектор у справах інвалідів

    Субсидії на житлово-комунальні послуги по-новому

    Враховуючи Важливість соціальної підтримки сімей, Урядом 28 лютого 2015 року прийнято постанову № 106 «»Про удосконалення порядку надання житлових субсидій »,якою суттєво спрощується порядок отримання субсидій, зокрема, скасовано обмеження щодо майнового стану сім’ї , подовжено термін призначення субсидії до 12 місяців, а також встановлено, що субсидія на наступний період призначатиметься без звернення громадян

    При цьому при призначенні субсидії враховуватимуться доходи без податку з доходів фізичних осіб. Відповідні зміни набирають чинності 1 травня 2015 року.

    При нарахуванні субсидій заявнику визначається обов’язковий відсоток платежу

    Розрахунок обов’язкового платежу

    Дана сума для кожної сім’ї визначається індивідуально ї залежить від сукупного сімейного доходу (відомості зазначаються у декларації та підтверджуються Фіскальною службою).

    Розмір обов’язкової частки плати за житлово-комунальні послуги можна визначити самостійно:

    1. Обчислюється середньомісячний сукупний дохід сім’ї за попередні 6 місяців.;

    2. визначається середньомісячний дохід на одну особу;

    3. дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць (1176 грн.)

    4. отриманий результат ділиться на 2, а потім множиться на 15% ( за базовий варіант взяли обов’язкову плату за житлово-комунальні послуги у розмірі 15% доходу родини при доході на одного члена сім’ї на рівна двох прожиткових мінімумів ) і таким чином визначається відсоток обов’язкової плати за житлово-комунальні послуги;

    5. розмір субсидії дорівнює різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги і розміром обов’язкового платежу домогосподарства.

    Наприклад

    Сім’я складається з 4-ох осіб.

    Сукупний сімейний дохід за 6 місяців – 20 000 грн.

    Середньомісячний сукупний дохід на сім’ю 3333.

    1)середньомісячний дохід на одну особу (20 000 грн./6міс./4 особи = 833 грн.)

    2)визначаємо відсоток обов’язкового платежу (833 грн./1176 грн./2*15% = 5,3%);

    3)визначаємо обов’язковий платіж (3333 грн.*5,3 = 176 грн.)

    Обов’язковий платіж тепер залежатиме від кількості членів сім’ї та доходу на 1-го члена сім’ї, наприклад:

    Отже, чим вищий дохід сім’ї, тим більша сума обов’язкового платежу.

    Обов’язковий платіж визначається на основі даних, які людина особисто зазначає в декларації. Що стосується розміру плати за житлово-комунальні послуги у межах норм споживання, то він теж встановлюється індивідуально на кожну сім’ю. При його вирахуванні використовуються соціальні норми житла, виходячи з 13,65 кв. метра загальної площі на одну людину і додатково 35,22 кв. метра на сім’ю та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами.

    Сума субсидій на житлово-комунальні послуги розраховується з урахуванням нормативів використання цих послуг. Споживання послуг понад установлені нормативи відшкодовуватимуться самим заявником.

    Дохід на 1 особу на міс. Обов’язкова плата в % від доходу Розмір щомісячного платежу для сім’ї

    з 1 особи

    з 2 осіб з 3 осіб з 4 осіб з 5 осіб
    500 3,19 % 15,9 31,9 47,8 63,8 79,7
    700 4,46 % 31,3 62,5 93,8 125,0 156,3
    10006,38 % 63,8 127,6 191,3 225,1 318,9
    15009,57 % 143,5 287,0 430,5 574,0 717,5
    200012,76 % 255,1 510,2 765,3 1020,4 1275,5

    Соціальні нормативи використання послуг ЖКП

    Електроенергія :

    • На опалення 65 кВт/год на 1 кв.м..

    • У будинках, необладнаних стаціонарними електроплитами при наявності централізованого гарячого водопостачання 90кВт/год на людину + 30 кВт/год на ін. членів сім’ї при відсутності централізованого водопостачання 120 кВт/год на людину + 30 кВт/год на ін. членів сім’ї

    Вода:

    • При централізованій подачі гарячої водим 1,6 куб.м гарячої + 2,4 куб.м холодної води + 4 куб. м водовідведення на людину.

    • При централізованій подачі лише холодної води 4 куб.м холодної води + 4 куб.м водовідведення на людину

    Газ:

    • На опалення 7 куб.м на 1 кв.м на газову плиту 6 куб.м на людину

    • З підігрівом води без газового нагрівача 9 куб.м на людину.

    • З підігрівом води через газовий водонагрівач 18 куб.м на людину

    Із запровадженням спрощеного механізму нарахування субсидій скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням субсидій, крім здійснення одноразової дороговартісної покупки (на суму понад 60 тис. грн.)

    З 1 – го травня 2015 року скасовані наступні обмеження:

    • наявність у власності двох житлових приміщень;

    • наявність у власності двох автомобілів;

    • наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку,які не працюють,не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні;

    • здача у найм житлового приміщення;

    • здійснення покупки товарів,робіт та послуг на суму понад 10 прожиткових мінімумів.

    Якщо у громадян виникнуть додаткові питання, то відповіді на них населення може отримати в Управлінні соціального захисту населення за номером 2-11-71,або каб.№1,6.

    Начальник УСЗН М.В.Колодко

    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    ПОСТАНОВА

    від 28 лютого 2015 року № 106

    Про удосконалення порядку надання житлових субсидій

    Кабінет Міністрів України постановляє:

    1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.

    2. Затвердити згідно з додатками 1, 2 форми бланків: заяви про призначення житлової субсидії; декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

    3. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Міністерству енергетики та вугільної промисловості разом з Міністерством інфраструктури забезпечити до 15 квітня та до 1 листопада 2015 р. виготовлення підприємствами, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення, бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, і доставку їх споживачам.

    4. Особам, які отримували житлову субсидію протягом опалювального періоду 2014/15 року, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів.

    5. Збільшити граничну чисельність працівників структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, районних державних адміністрацій згідно з додатком 3 Міністерству фінансів під час опрацювання змін до Державного бюджету України на 2015 рік передбачити відповідні видатки на утримання додаткової чисельності зазначених працівників.

    6. Ця постанова набирає чинності з 1 травня 2015 року, крім пункту 3, який набирає чинності з дня опублікування.

    Прем’єр-міністр України А. Яценюк

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    постановою Кабінету Міністрів України

    від 28 лютого 2015 року № 106

    Заява

    Декларація

    Табличка з тарифами.doc

    ****************************************************************

    ЗМІНИ,

    що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України

    1. У Положенні про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (ЗП України, 1996 р., №

    2, ст. 76; Офіційний вісник України, 1997 р., число 39, с. 17; 1998 р., № 19, ст. 683; 1999 р., № 20, ст. 886, № 48, ст. 2350; 2000 р., № 5, ст. 178, № 35, ст. 1511; 2001 р., № 20, ст. 881, № 52, ст. 2373; 2002 р., № 51, ст. 2290; 2003 р., № 9, ст. 397, № 45, ст. 2362; 2004 р., № 30, ст. 2020; 2006 р., № 50, ст. 3327; 2007 р., № 39, ст. 1552; 2009 р., № 37, ст. 1251, № 42, ст. 1410; 2010 р., № 55, ст. 1869, № 71, ст. 2561; 2011 р., № 22, ст. 914, № 55, ст. 2213, № 71, ст. 2684; 2012 р., № 7, ст. 249; 2013 р., № 21, ст. 705; 2014 р., № 73, ст. 2064):

    1) у пункті 2: абзац третій після слів “побутове паливо і природний газ” доповнити словами “або природний газ і електроенергія”; абзац п’ятий після слів “відповідність вимогам нормативно-правових актів” доповнити словами “, проведених організаціями, які здійснюють обслуговування таких мереж”;

    2) абзац перший пункту 3 викласти у такій редакції:

    “3. Призначення субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі — структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).”;

    3) пункт 4 після абзацу першого доповнити новими абзацами такого змісту: “Соціальні норми житла та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами встановлюються Кабінетом Міністрів України.

    В окремих випадках за рахунок коштів, передбачених для надання субсидій, виходячи з конкретних обставин субсидії можуть призначатися структурними підрозділами з питань соціального захисту населення непрацездатним особам, які проживають самі, на понаднормову площу житла за рішеннями районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад або комісій, які ними утворюються. Рішення про призначення (непризначення) субсидій у таких випадках приймається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї і переглядається у разі зміни складу осіб, зареєстрованих у такому приміщенні, працевлаштування таких осіб або виникнення в них інших джерел доходів. Положення про комісії затверджують органи, які їх утворили.”.

    У зв’язку з цим абзаци другий — п’ятий вважати відповідно абзацами четвертим—сьомим;

    4) у пункті 5:

    підпункти 1—4 виключити;

    у підпункті 5:

    перше речення викласти у такій редакції: “5) будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії (призначенням субсидії без звернення) здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень.”;

    друге речення виключити;

    підпункт 6 після слова “осіб” доповнити словами “(осіб, які фактично проживають)”;

    5) у першому реченні абзацу першого пункту 51 слова “та виконавчих органів міських і районних рад” замінити словами “, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад”;

    6) пункт 6 після слів “на якого відкрито особовий рахунок за місцем реєстрації” доповнити словами “, або особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, і на яку відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг (далі — орендар)”;

    7) у пункті 7:

    абзац перший після слів “житловому приміщенні (будинку) осіб” доповнити словами “(осіб, які фактично проживають)”; абзаци другий і третій пункту 7 викласти у такій редакції:

    “Кількість зазначених осіб та їх соціальний статус визначається на початок місяця, в якому надійшло звернення за призначенням субсидії, а у разі повторного призначення субсидії на наступний період — на початок місяця, з якого призначається субсидія.

    У разі коли обсяг споживання води, газу, електроенергії вимірюється індивідуальними засобами обліку, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично в ньому проживають, на підставі рішень районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій та виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад або утворених ними комісій та актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, зокрема, довідок, що підтверджують місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку).”;

    8) пункти 8, 12 і 13 викласти у такій редакції:

    “8. Для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з отриманих особами доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб, інформацію про які зазначено у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, а для призначення субсидії на наступний період — доходів, відомості про які надаються ДФС, Пенсійним фондом України, фондами соціального страхування, вищими навчальними закладами у порядку, визначеному пунктом 13 цього Положення, а також розмірів державної соціальної допомоги, що виплачуються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово).”;

    “12. Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного сукупного доходу осіб, зазначених у пункті 7 цього Положення, а для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива — на основі річного доходу осіб за попередній календарний рік.

    Якщо субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається у I кварталі року, середньомісячний сукупний дохід визначається за перші три квартали попереднього року, в інших випадках — за попередній календарний рік.

    За бажанням громадян субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного (за шість місяців, що передують місяцю звернення) сукупного доходу осіб, зазначених у пункті 7 цього Положення, після подання довідок про доходи таких осіб за зазначений період за формами, затвердженими Мінсоцполітики. Для обчислення доходу непрацюючих громадян, яким призначено пенсію вперше або якщо вони залишили роботу в період, за який враховуються доходи, і не мають інших доходів, крім пенсії та доходів від особистого селянського господарства, в сукупному доході на розсуд пенсіонера враховується дохід за зазначений період або розмір призначеної щомісячної пенсії. Для працездатних осіб (крім осіб, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, вищих навчальних закладах; осіб, призваних на строкову військову службу), середньомісячний дохід яких протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на такий період, у розрахунок субсидії за кожний місяць зазначеного періоду включається місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.

    Для громадян, які одержують (одержували) стипендію, соціальні виплати (допомоги при народженні (усиновленні) дитини, до досягнення дитиною трирічного віку, по догляду за інвалідом I групи або особою, яка досягла 80-річного віку, за дитиною-інвалідом віком до 18 років, інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, допомоги по безробіттю, а також компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги і мають право на отримання субсидії, у тому числі на підставі рішень комісій, під час визначення сукупного доходу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) (осіб, які фактично проживають), враховуються фактичні розміри стипендій та соціальних виплат.

    13. Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі — за місцем проживання): заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової

    субсидії, за встановленими формами;

    довідки про доходи — у випадках, передбачених абзацом третім пункту 12 цього Положення; договір найму (оренди) житла (за наявності).

    Зазначені заява та декларація можуть бути надіслані поштою структурному підрозділу з питань соціального захисту населення

    за місцем реєстрації заявника (орендарі — за місцем проживання).

    Забороняється вимагати від громадян документи, що не передбачені цим Положенням.

    Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення

    права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

    Для нарахування субсидій на запит структурних підрозділів з питань соціального захисту населення у п’ятиденний строк з дня його отримання подаються відомості про:

    склад зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб — житлово-експлуатаційними організаціями або іншими органами, що визначені місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; у сільській місцевості — сільські (селищні) ради; забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами за формами, затвердженими Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими держадміністраціями, в яких зазначається вартість послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування комунальними послугами в опалювальний і неопалювальний періоди, — житлово-експлуатаційними організаціями, житлово-будівельними (житловими) кооперативами, об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку та організаціями, що надають житлово-комунальні послуги;

    доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків — ДФС у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мінфіном;

    суми пенсійних виплат осіб, пенсії яким призначені відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (крім військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей), а також осіб, які отримують пенсії не за місцем реєстрації — Пенсійним фондом України.

    Інформація про суми пенсійних виплат осіб (крім осіб, пенсії яким призначені відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”) одержується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення за результатами обміну електронними базами даних відповідно до пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. № 497 “Про забезпечення виконання функцій з призначення і виплати пенсій органами Пенсійного фонду” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 15, ст. 814).

    Для нарахування субсидії можуть використовуватися відомості про доходи та розміри платежів у вигляді списків, довідок, даних на електронних носіях інформації, одержаних від служб зайнятості населення, житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних (житлових) кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку, організацій, що надають житлово-комунальні послуги та здійснюють нарахування плати за житлово-комунальні послуги за договорами з підприємствами (інформаційно-обчислювальні центри, розрахункові центри, центри нарахування плати за житлово-комунальні послуги тощо).

    Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 15 календарних днів від ДФС, Державтоінспекції, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, які здійснюють технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна, вищих навчальних закладів, фондів соціального страхування інформацію, необхідну для призначення субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням субсидій.

    У разі подання документів, передбачених цим пунктом, у неповному обсязі субсидія призначається за умови надходження протягом місяця з дня подання (відправлення) заяви усіх необхідних документів.

    Рішення про призначення (непризначення) субсидії приймається протягом десяти днів після подання заяви та отримання відомостей, визначених абзацами восьмим — дванадцятим цього пункту.”;

    9) у пункті 14:

    у першому реченні абзацу першого слова “шість місяців” замінити цифрами і словами “12 місяців з місяця звернення за її призначенням”;

    абзаци третій — шостий викласти у такій редакції:

    “У разі звернення із заявою про призначення субсидії протягом двох місяців з початку опалювального періоду (з дати зміни цін і тарифів на житлово-комунальні послуги) як виняток субсидія призначається з початку опалювального періоду (з місяця, в якому відбулися такі зміни).

    Після закінчення строку отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення здійснюють розрахунок субсидії на наступний період (12 місяців, календарний рік) для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому відповідному періоді. Для цього структурні підрозділи з питань соціального захисту населення збирають необхідну інформацію у порядку, передбаченому пунктом 13 Положення, без звернення громадянина і протягом десяти днів після отримання зазначеної інформації приймають рішення щодо призначення (непризначення) субсидії та письмово інформують про прийняте рішення громадян, які зверталися.

    У разі коли оплата послуг з централізованого опалення проводиться лише в опалювальний період або за двоставковим тарифом, або для індивідуального опалення використовується природний газ (електроенергія), розмір субсидії розраховується окремо на опалювальний і неопалювальний періоди.

    Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати структурні підрозділи з питань соціального захисту населення про зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі — про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг, передбачених підпунктом 5 пункту 5 цього Положення, шляхом подання відповідних документів.”;

    доповнити пункт після абзацу десятого новими абзацами такого змісту:

    “коли початок (закінчення) опалювального періоду встановлений не з першого числа (не до останнього числа) місяця — виходячи з вартості послуг з централізованого опалення, газо- та електропостачання для індивідуального опалення з урахуванням кількості днів опалювального періоду;

    отримання від ДФС за запитом уточненої інформації про доходи осіб, зазначених у пункті 7 цього Положення (крім субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива).”.

    У зв’язку з цим абзаци одинадцятий — п’ятнадцятий вважати відповідно абзацами тринадцятим — сімнадцятим;

    абзац тринадцятий виключити;

    перше речення абзацу п’ятнадцятого після слів “не більше встановленої соціальної норми житла” доповнити словами і цифрою “(крім випадків призначення субсидії на понаднормову площу житла відповідно до пункту 4 цього Положення)”;

    доповнити пункт абзацами такого змісту:

    “Якщо норми споживання комунальних послуг, що затверджені органами місцевого самоврядування, є меншими, ніж соціальні нормативи користування комунальними послугами, для розрахунку субсидій застосовуються: соціальні нормативи користування комунальними послугами (за наявності засобів обліку); норми споживання, затверджені органами місцевого самоврядування (за відсутності засобів обліку).”;

    10) у другому реченні абзацу третього пункту 15 слова “оплата обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступний розрахунковий період” замінити словами “оплата послуг, у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди”;

    11) у пункті 20:

    у першому реченні абзацу другого після слів “житлово-комунальні послуги, якщо” доповнити словами “змінився власник особового рахунка або”;абзац п’ятий виключити; в абзаці восьмому слова “набуття права власності на житло (житлове приміщення) іншою особою, яка не була в ньому зареєстрована” замінити словами і цифрами “зміни, зазначені у пункті 14 цього Положення,”, а після слів “повертається ним” доповнити словами “у подвійному розмірі”;

    12) у тексті Положення слова “органи праці та соціального захисту населення” в усіх відмінках і формах числа замінити словами “структурні підрозділи з питань соціального захисту населення” у відповідному відмінку і числі.

    2. В абзаці першому пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. № 1156 “Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії” (Офіційний вісник України, 1998 р., № 30, ст. 1129; 1999 р., № 20, ст. 886; 2000 р., № 5, ст. 178; 2003 р., № 21, ст. 932; 2007 р., № 2, ст. 69; 2010 р., № 55, ст. 1869, № 71, ст. 2561; 2011 р., № 53, ст. 2116; 2014 р., № 73, ст. 2064) слова “за попередні шість місяців, що передують місяцю звернення” виключити, а слова “середньомісячного сукупного доходу за попередній календарний рік” замінити словами “сукупного доходу за попередній календарний рік”.

    *************************************************************

    НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

    У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

    ПОСТАНОВА

    03.03.2015 № 583

    Київ

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.03.2015 за № 242/26687

    Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення

    Відповідно до пункту 4 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», Закону України «Про засади функціонування ринку природного газу», Указу Президента України від 10 вересня 2014 року № 715 «Про затвердження Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (із змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2015 року № 129-р «Про схвалення проекту Листа про наміри Уряду України і Національного банку України до Міжнародного валютного фонду та проекту Меморандуму про економічну та фінансову політику» та з урахуванням листа Міністерства фінансів України (від 28 лютого 2015 року № 31-12240-03/6404) і положень Меморандуму про економічну та фінансову політику (Лист про наміри від 27 лютого 2015 року № 3080/0/2-15 Уряду України і Національного банку України до Міжнародного валютного фонду) Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,

    ПОСТАНОВЛЯЄ:

    1. Встановити роздрібні ціни на природний газ, що використовується для потреб населення (з урахуванням податку на додану вартість, збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, тарифів на послуги з транспортування, розподілу і постачання природного газу за регульованим тарифом), у разі використання природного газу:

    1) для приготування їжі та/або підігріву води – 7,188 грн за 1 м3;

    2) для індивідуального опалення або комплексного споживання (індивідуальне опалення, приготування їжі та/або підігрів води):

    у період з 01 травня по 30 вересня (включно) – 7,188 грн за 1 м3;

    у період з 01 жовтня по 30 квітня (включно):

    за обсяг, спожитий до 200 м3 природного газу на місяць (включно), – 3,600 грн за 1 м3;

    за обсяг, спожитий понад 200 м3 природного газу на місяць, – 7,188 грн за 1 м3. Ця постанова набирає чинності з 01 квітня 2015 року, але не раніше дня її офіційного опублікування.

    В.о. Голови Комісії Д.Вовк

    *************************************************************

    НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ

    У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ

    ПОСТАНОВА

    03.03.2015 № 583

    Київ

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України

    03.03.2015 за № 242/26687

    Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення

    Відповідно до пункту 4 Прикінцевих положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік», Закону України «Про засади функціонування ринку природного газу», Указу Президента України від 10 вересня 2014 року № 715 «Про затвердження Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (із змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2015 року № 129-р «Про схвалення проекту Листа про наміри Уряду України і Національного банку України до Міжнародного валютного фонду та проекту Меморандуму про економічну та фінансову політику» та з урахуванням листа Міністерства фінансів України (від 28 лютого 2015 року № 31-12240-03/6404) і положень Меморандуму про економічну та фінансову політику (Лист про наміри від 27 лютого 2015 року № 3080/0/2-15 Уряду України і Національного банку України до Міжнародного валютного фонду) Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг,

    ПОСТАНОВЛЯЄ:

    1. Встановити роздрібні ціни на природний газ, що використовується для потреб населення (з урахуванням податку на додану вартість, збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, тарифів на послуги з транспортування, розподілу і постачання природного газу за регульованим тарифом), у разі використання природного газу:

    1) для приготування їжі та/або підігріву води – 7,188 грн за 1 м3;

    2) для індивідуального опалення або комплексного споживання (індивідуальне опалення, приготування їжі та/або підігрів води):

    у період з 01 травня по 30 вересня (включно) – 7,188 грн за 1 м3;

    у період з 01 жовтня по 30 квітня (включно):

    за обсяг, спожитий до 200 м3 природного газу на місяць (включно), – 3,600 грн за 1 м3;

    за обсяг, спожитий понад 200 м3 природного газу на місяць, – 7,188 грн за 1 м3.

    2. Для потреб населення смт Солотвине Закарпатської області, яке використовує природний газ безпосередньо із Солотвинського родовища, роздрібні ціни на природний газ, що використовується для потреб населення, встановлені згідно з пунктом 1 цієї постанови, за вирахуванням податку на додану вартість, збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, тарифів на послуги з транспортування, розподілу і постачання природного газу за регульованим тарифом, застосовуються з урахуванням коефіцієнта 0,8.

    3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 03 квітня 2014 року № 420 «Про встановлення роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 08 квітня 2014 року за № 388/25165.

    4. Департаменту із регулювання відносин у нафтогазовій сфері в установленому порядку забезпечити подання цієї постанови на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

    5. Ця постанова набирає чинності з 01 квітня 2015 року, але не раніше дня її офіційного опублікування.

    В.о. Голови Комісії Д.Вовк

    **********************************************************

    Інформація для біженців від Міністерства освіти:

    Ministry of Justice of Ukraine __ лист 1.pdf

    Ministry of Justice of Ukraine __ лист 2.pdf

    лист 3.pdf

    Назад



    16 Червня 2017 11:08
    09 Червня 2017 11:56
    02 Червня 2017 09:27
    18 Травня 2017 08:36
    16 Травня 2017 09:56
    16 Травня 2017 09:47