Коропська РДА
    Анонси











    Оприлюднення інформації

    Назад

    _____________________________________________________

    Виконання районного бюджету за I квартал

    _____________________________________________________

    ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду (форма№2д, 2м) за І квартал 2017 р.

    _____________________________________________________

    Публічний звіт голови Коропської районної державної адміністрації за 2016 рік

    _____________________________________________________

    Інформація про виконання районного бюджету за 2016 рік у порівнянні з аналогічними показниками 2015 року.doc

    _____________________________________________________

    ПАСПОРТИ
    бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

    Відділ культури і туризму Коропської райдержадміністрації

    1. Бібліотеки

    2. Будинок культури

    3. Будинок культури.xls від 28.02.2017

    4. Бухгалтерія Культура

    5. Музеї

    6. Школи мистецтв

    7. Заходи

    8. Палаци i будинки культури, клуби та iншi заклади клубного типу

    9. Заходи (зміни)

    _____________________________________________________

    ПАСПОРТИ
    бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

    Коропська районна державна адміністрація

    1. Філармонії, музичні колективи і ансамблі, інші мистецькі заклади та заходи

    2.Паспорт бюджетної програми - Інші видатки на соціальний захист населення

    3. Проведення місцевих виборів

    4. Надання державного пільгового кредиту індивідуальним сільським забудовникам

    5. Інші видатки

    6. Заходи державної політики молоді з питань молоді

    7. Заклади і заходи з питань дітей та їх соціального захисту

    8. Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха

    _______________________________________

    ПАСПОРТИ
    бюджетної програми місцевого бюджету на 2017 рік

    Управління соціального захисту населення

    1.Надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот

    2.Видатки на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни

    3.Надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу

    4.Пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

    5.Надання пільг населенню (крім ветеранів війни і праці, військової служби, органів внутрішніх справ та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи), на оплату житлово-комунальних послуг і природного газу

    6.Інші видатки на соціальний захист населення

    7.Соціальний захист ветеранів війни та праці

    8.Надання допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової допомоги дітям

    9.Забезпечення належних умов для виховання та розвитку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках (у т. ч. сімейного типу, прийомних сім`ях)

    10.Надання допомоги на догляд за інвалідом і чи іі групи внаслідок психічного розладу

    11.Надання соціальних та реабілітаційних послуг громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам в установах соціального обслуговування

    12. Надання соціальних гарантій інвалідам, фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги

    _______________________________________

    ЗВІТ про надходження та використання коштів загального фонду за 2016 рік (форма 2Д 2М).doc

    _______________________________________

    Районна Програма попередження дитячої безпритульності та бездоглядності, розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, на 2017-2021 роки

    Розпорядження "Про районну Програму попередження дитячої безпритульності та бездоглядності, розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування на 2017-2021 роки"

    Проект Рішення по бездоглядності

    Ресурсне забезпечення районної Програми попередження дитячої безпритульності та бездоглядності, розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, на 2017-2021 роки

    Напрями діяльності та заходи районної Програми попередження дитячої безпритульності та бездоглядності, розвитку сімейних форм виховання дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, на 2017-2021 роки

    **************************************************************

    РІШЕННЯ про звіт про виконання районного бюджету за 2 квартали 2016 року

    Пояснювальна "Виконання районного бюджету за 2 квартали 2016 року"

    Виконання районного бюджету.xls

    **************************************************************

    виконання рай.бюджет 1 кв.xls

    Пояснювальна 1 кв 2016 р.doc

    рішення вик.бюд.за 1 кв 2016р.doc

    ______________________________________________

    Перелік об’єктів топоніміки у населених пунктах Коропського району, які були перейменовані

    ______________________________________________

    17.03.2016.

    Внесення змін до Графика роботи ЦНАП.doc

    _______________________________________________

    Звіт голови районної державної адміністрації про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку за підсумками 2015 року

    _______________________________________________

    Звіт фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві за 2015 рік doc

    _______________________________________________

    Договір купівлі-продажу квартири.docx

    _____________________________________________

    Р І Ш Е Н Н Я
    третьої сесії районної ради сьомого скликання від 30 грудня 2015 року
    смт. Короп

    Про приведення рішення «Про районний бюджет на 2016 рік» у відповідність із прийнятим Законом України « Про Державний бюджет України на 2016 рік» та іншими законодавчими актами, що впливають на показники районного бюджету та міжбюджетних трансфертів

    Рішення 30.12.15

    _____________________________________________

    Р І Ш Е Н Н Я
    другої сесії районної ради сьомого скликання від 23 грудня 2015 року
    смт. Короп

    Про районний бюджет на 2016 рік

    Рішення 23.12.15

    _____________________________________________

    Аналiз видаткiв районного бюджету на 2016

    Аналіз контрольних цифр районного бюджету на 2016 рік

    Формула розрахунку міжбюджетних трансфертів з районного бюджету бюджетам місцевого самоврядування

    Перелік державних та регіональних програм, які фінансуватимуться за рахунок коштів районного бюджету Коропського району у 2016 році

    _____________________________________________

    Про надходження до бюджету Коропського району протягом січня –листопада 2015 року

    Протягом січня – листопада 2015 року до бюджету Коропського району надійшло 23 млн.грн. доходів загального фонду та 3,5 млн.грн. до спеціального (без урахування трансфертів).

    Власні доходи загального виконано на 120,3 відсотка, понад плану отримано 3,8 млн.грн. в тому числі:

    - податку та збору на доходи фізичних осіб – на 2,0 млн.грн.,

    - акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів - на 0,4 млн.грн.,

    - єдиного податку – на 0,8 млн.грн.,

    - плати за землю – 0,4 млн.грн..

    У порівнянні з аналогічним періодом минулого року доходи загального фонду збільшились на 8,3 млн.грн..

    Відсоток власних доходів у структурі доходної частини бюджету району, не включаючи субвенцій та дотацій з державного бюджету, становить 31.

    Станом на 1 грудня 2015 року до бюджету розвитку надійшло 0,5 млн.грн..

    Видатки загального фонду бюджету району за січень - листопад 2015 року виконані на 92,5%.

    План по бюджету 122304,3 тис. грн., виконано 113164,1 тис. грн.. Видатки по бюджету за рахунок субвенції, одержаної з державного бюджету ( крім освітньої та медичної субвенції), іншої субвенції з обласного бюджету склали 39863,4 тис. грн. при плані 41484,0 тис. грн.. Виконання становить 96,1 %.

    Видатки бюджету району, не враховуючи цільової субвенції, одержаної з державного бюджету та іншої субвенції, одержаної з обласного бюджету ( крім освітньої та медичної субвенції) виконані на 90,7%. План по бюджету 80820,3 тис. грн., виконано 73300,6 тис. грн..

    На заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетних установ направлено 59818,8 тис. грн., що становить 81,6% у структурі видатків за економічною сутністю.

    Видатки на фінансування енергоносіїв, спожитих бюджетними установами,

    На інші видатки спрямовано 6439,4 тис. грн., що становить 8,8% видатків загального фонду.

    Станом на 1 грудня 2015 року кредиторська заборгованість із заробітної плати з нарахуваннями бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів району за другу половину листопада становить 119,6 тис. грн., борг за спожиті енергоносії бюджетними установами склав 192,8 тис. грн..

    *********************************************

    Про надання звіту по інформаційних запитах станом за 3 квартал 2015 року

    Фінансове управління Коропської РДА на виконання доручення голови Коропської РДА від 10.12.2015 № 03-26/927 надає звіт по інформаційних запитах, що надходили в управління, згідно таблиці.

    2015 рік

    Запитувачі інформації Кількість інформаційних запитів, що надійшли в управлінняРозглянуто інформаційних запитів Задоволено інформаційних запитів
    1 Юридичні особи 13 13 13
    2 Фізична особа 1 1 1
    3 Фізична особа-суб’єкт підприємницької діяльності 1 1 1
    Всього 15 15 15

    Начальник управління Н.С. Басанець

    ******************************

    Звіт про використання бюджетних коштів бюджету району за 3 квартал 2015 року

    Доходи

    До місцевих бюджетів всіх рівнів (включаючи обласний) на протязі 9 місяців 2015 року фактично мобілізовано податків та зборів 20267,6тис.грн., що більше минулорічного показника на 3986,2 тис.грн., або збільшились надходження на 24,5%.

    Досягнуто приросту:

    - податку на прибуток на 334,0 тис.грн., або на 89,5%;

    - рентної плати за спец використання лісових ресурсів на 967,1тис.грн., або вдвічі;

    - плати за землю на 1728,9 тис.грн., або на 54,0%;

    - єдиного податку на 1225,4 тис.грн., або на 76,4%.

    До загального фонду бюджету району (без урахування трансфертів) за січень - вересень надійшло 17211,7тис.грн. або 120,9% бюджетних призначень на 9 місяців.

    У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року доходи загального фонду бюджету району збільшились на 5576,2 тис.грн., або більше на 47,9%. Досягли росту 26 бюджетів з них: районний, 2 селищних та 23 сільських. Не досягли приросту 2 сільських бюджетів (бюджет с. Вишеньки на 24,8% та бюджет с.Радичів на 3,8%)

    Відсоток власних доходів у структурі доходної частини бюджету району загального фонду, не включаючи субвенції з державного бюджету на надання пільг та субсидій, становить 35.

    Виконання плану по власних надходженнях загального фонду забезпечили всі 28 місцевих бюджетів району.

    З Державного бюджету надійшло: -

    - базової дотації сумі 5289,3 тис.грн. (100% бюджетних призначень);

    - стабілізаційної дотації 1048,8 тис.грн.;

    - субвенції на виплату допомог сім’ям з дітьми надана в розмірі 18550,3тис.грн.;

    - освітньої субвенція – 18509,3тис.грн.;

    - медичної субвенція – 12333,0тис.грн.;

    - субвенції на виплату пільг та субсидій – 7191,4тис.грн.;

    - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів – 256,1 тис.грн.;

    - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, які до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – 29,7тис.грн.;

    - інша субвенція з обласного бюджету надійшла в сумі 190,5тис.грн.в т.ч.:

    - на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 6,1 тис.грн.;

    - на поховання учасників бойових дій – 17,0 тис.грн.;

    - на виконання доручень виборців депутатами обласної ради – 80,6 тис.грн.;

    - на фінансування заходів програми передачі нетелей багатодітним сім’ям, які проживають у сільській місцевості 66,8 тис.грн.

    - на фінансування заходів програми запровадження комплексу заходів щодо збереження та відновлення меморіальних пам’яток періоду ВВВ – 20,0 тис.грн..

    До загального фонду районного бюджету надійшла інша субвенція з бюджетів сільських рад в сумі 291,7тис.грн.

    Доходи спеціального фонду бюджету району склали 2969,0 тис.грн..

    Сума власних надходжень бюджетних установ становить 2490,4 тис.грн..

    У власних надходженнях благодійні внески та на виконання конкретних доручень становлять 1594,9тис.грн., а плата за послуги – 895,5тис.грн..

    Сума коштів добровільних внесків до цільових фондів складає 78,3тис.грн..

    До бюджету розвитку району надійшло 394,1тис.грн., :

    - надходження від продажу землі надійшло 95,4тис.грн.

    Видатки

    Видатки загального фонду бюджету району за 9 місяців 2015 року виконані на 91,9%. План по бюджету 90091,4 тис.грн., виконано 82824,5 тис.грн..

    На заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетних установ направлено 44664,4 тис. грн., що становить 81,9 % у структурі видатків за економічною сутністю.

    Видатки на фінансування енергоносіїв, спожитих бюджетними установами району склали 5312,5тис. грн., або 9,7% у структурі загальних витрат.

    Борг за спожиті енергоносії бюджетними установами, що фінансуються з місцевих бюджетів району станом на 1 жовтня 2015 року склав 1164,6 тис.грн. в тому числі за використану теплову енергію – 800,7 тис.грн., водопостачання – 3,5 тис. грн., електроенергію – 74,1 тис.грн., тверде паливо – 286,3 тис.грн..

    Разом на захищені статті видатків протягом звітного періоду спрямовано 95 відсотків всіх проведених видатків місцевих бюджетів району.

    Протягом звітного періоду забезпечено безперебійне харчування дітей в школах району; харчування хворих в лікарні та медикаментами першої необхідності. Вартість харчування 1 учня 1-4 класів - 4,20 грн., дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування – 4,20 грн.

    Фактичні видатки на харчування на 1 ліжко-день склали 4,53 грн., на медикаменти 11,60 грн.

    Протягом звітного періоду на утримання загальноосвітніх шкіл району крім коштів освітньої субвенції з державного бюджету спрямовано власні кошти районного бюджету у сумі 1362,4 тис.грн. На утримання установ галузі «Охорона здоров я» крім коштів медичної субвенції з державного бюджету спрямовано власні кошти районного бюджету у сумі 486,1тис.грн.

    Загальна сума кредиторської заборгованості по загальному фонду станом на 01.07.15 року 10648,9 тис.грн., в тому числі заборгованість по нарахованій заробітній платі з відрахуваннями до пенсійного фонду за другу половину червня в сумі 5278,4 тис.грн., строки виплати даної зарплати 4-10 липня.

    Заборгованість по видатках за рахунок цільової субвенції по пільгах та субсидіях складає 2113,6 тис. грн., в т.ч. прострочена 669,6 тис.грн.

    Спеціальний фонд : загальна сума кредиторської заборгованості по зведеному районному бюджету станом на 01.07.15 р. зареєстрована у сумі 302,4 тис.грн. ,в т.ч. простроченої 278,3 тис.грн.

    Будівництво

    Протягом 9 місяців використано 352,9 тис.грн., в тому числі: на капітальний ремонт Коропської ЗОШ – 21,6 тис.грн., на реконструкцію поліклінічного відділення Коропської центральної районної лікарні – 6,5 тис. грн.., на виготовлення генерального плану забудови селища Короп – 210,1 тис.грн., на виготовлення проектно кошторисної документації капітального ремонту дитячого садка по Коропській селищній раді – 68,3 тис. грн., на капітальний ремонт адмінприміщення Понорницької селищної ради – 27,1 тис.грн., на виготовлення проектно кошторисної документації на реконструкцію мостового переходу – 19,3 тис. грн..

    Соціальний захист та соціальне забезпечення

    Видатки по соціальному захисту та соціальному забезпеченню по загальному фонду склали 28792,9 тис.грн. ( порівняно з видатками аналітичного періоду 2014 року + 3354,8 тис. грн.) при запланованому рівні 30853,3 тис.грн. На утримання територіального центру, включаючи стаціонарні відділення, використано 4072,6 тис.грн. .(що більша за видатки відповідного періоду 2014 року на 71,8 тис.грн.), сума коштів освоєна на 88,9%.

    По спеціальному фонду кошти використані в сумі 780,7 тис.грн., з них на харчування підопічних та обіди для малозабезпечених громадян в пункті гарячого харчування – 418,3тис.грн. (на 93,2 тис. більше за витрати 9 місяців 2014 року). Видатки на харчування в стаціонарних відділеннях на 1 ліжко-день становлять 32,08 грн., на медикаменти 1,45 грн..

    Пунктом гарячого харчування, який створено в смт. Понорниця, надано обідів для малозабезпечених громадян, пенсіонерів, інвалідів, які потребують захисту та допомоги на суму 61,6 тис.грн., вартість харчування 1 людино-дня склала 12,40 грн. В середньому харчуються 25 людей.

    На фінансову підтримку районної ради ветеранів спрямовано 11,3 тис.грн.. На програми в галузі сім’ї, жінок, молоді та дітей спрямовано 206,9 тис.грн., з них на утримання районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – 191,4 тис.грн., на молодіжні програми та програми соціального захисту дітей – 15,5 тис.грн.

    На інші видатки соціального захисту населення використано 172,5 тис.грн., на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 11,7 тис.грн.

    На виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, допомоги на догляд за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного захворювання використано 17274,7 тис.грн. На надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, твердого палива та скрапленого газу ветеранам війни і праці використано 1971,6 тис.грн. /91,2% до уточненого плану/, громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи 63,2 тис.грн. /90,9% до уточненого плану/.

    На надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, твердого палива та скрапленого газу багатодітним сім’ям використано 219,6 тис.грн. (89,1% до уточненого плану).

    На надання пільг ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ спрямовано 119,9 тис.грн. /82,5% до уточненого плану/.

    Цільові фонди, утворені органами місцевого самоврядування

    Видатки спеціального фонду на фінансування заходів та установ, які фінансуються за рахунок цільових фондів склали 115,2 тис.грн. або 71,4% річних призначень. Дані кошти використані на оплату праці за виконані роботи по благоустрою територіальних громад, на енергоносії спожиті бюджетними установами, на придбання матеріалів та обладнання згідно рішень загальних зборів відповідних сільських рад.

    Начальник управління Н.С. Басанець

    **************************************

    Про надходження до бюджету Коропського району протягом січня –листопада 2015 року

    Протягом січня – листопада 2015 року до бюджету Коропського району надійшло 23 млн.грн. доходів загального фонду та 3,5 млн.грн. до спеціального (без урахування трансфертів).

    Власні доходи загального виконано на 120,3 відсотка, понад плану отримано 3,8 млн.грн. в тому числі:

    - податку та збору на доходи фізичних осіб – на 2,0 млн.грн.,

    - акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів - на 0,4 млн.грн.,

    - єдиного податку – на 0,8 млн.грн.,

    - плати за землю – 0,4 млн.грн..

    У порівнянні з аналогічним періодом минулого року доходи загального фонду збільшились на 8,3 млн.грн..

    Відсоток власних доходів у структурі доходної частини бюджету району, не включаючи субвенцій та дотацій з державного бюджету, становить 31.

    Станом на 1 грудня 2015 року до бюджету розвитку надійшло 0,5 млн.грн.. Видатки загального фонду бюджету району за січень - листопад 2015 року виконані на 92,5%. План по бюджету 122304,3 тис. грн., виконано 113164,1 тис. грн.. Видатки по бюджету за рахунок субвенції, одержаної з державного бюджету ( крім освітньої та медичної субвенції), іншої субвенції з обласного бюджету склали 39863,4 тис. грн. при плані 41484,0 тис. грн.. Виконання становить 96,1 %.

    Видатки бюджету району, не враховуючи цільової субвенції, одержаної з державного бюджету та іншої субвенції, одержаної з обласного бюджету ( крім освітньої та медичної субвенції) виконані на 90,7%. План по бюджету 80820,3 тис. грн., виконано 73300,6 тис. грн..

    На заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетних установ направлено 59818,8 тис. грн., що становить 81,6% у структурі видатків за економічною сутністю.

    Видатки на фінансування енергоносіїв, спожитих бюджетними установами, склали

    На інші видатки спрямовано 6439,4 тис. грн., що становить 8,8% видатків загального фонду.

    Станом на 1 грудня 2015 року кредиторська заборгованість із заробітної плати з нарахуваннями бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів району за другу половину листопада становить 119,6 тис. грн., борг за спожиті енергоносії бюджетними установами склав 192,8 тис. грн..

    ***************************************

    ДОСТУП ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ДО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ

    РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО

    01 січня 2015 року Постановою Кабміну від 24.12.2014 № 722 «Деякі питання надання інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження» затверджено Порядок доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (надалі – Порядок доступу), а також порядок надання фізичним та юридичним особам інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (надалі – Порядок надання).

    Пунктом 3 Постанови встановлено, що до 1 жовтня 2015 р. до укладення договору про надання доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав) та отримання електронного цифрового підпису для роботи з Державним реєстром прав суди, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи доходів і зборів, органи Служби безпеки та інші органи державної влади (посадові особи) мають право отримувати інформаційну довідку з Державного реєстру прав у паперовій формі як за об’єктом нерухомого майна, так і за суб’єктом права на нього на підставі письмового запиту, форму та вимоги до заповнення якого встановлює Міністерство юстиції. В інформаційній довідці зазначається інформація, наявна в Державному реєстрі прав, залежно від змісту запитуваної інформації. Загалом, Порядок доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затверджених Постановою, визначає умови та підстави безпосереднього доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів (далі – користувачі) до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав), Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек (далі – реєстри) у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, а також механізм користування ними.

    У відповідності до п. 2 вищенаведеного Порядку доступ користувачів до Державного реєстру прав та реєстрів надається (припиняється) на підставі договору, укладеного між таким користувачем та адміністратором Державного реєстру прав. У разі коли користувачем є посадова особа органу державної влади або органу місцевого самоврядування, договір укладається між органом, у якому працює такий користувач, та адміністратором Державного реєстру прав. Доступ користувачів до Державного реєстру прав та реєстрів здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

    Таким чином, користувач під час здійснення повноважень, визначених законом, користується інформацією про зареєстровані речові права, їх обтяження на об’єкт нерухомого майна з Державного реєстру прав. За відсутності інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно у Державному реєстрі прав користувач використовує інформацію про зареєстровані речові права з Реєстру прав власності на нерухоме майно, про обтяження речових прав з Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та про іпотеки з Державного реєстру іпотек щодо цього об’єкта.

    Пошук відомостей про зареєстровані речові права, їх обтяження на об’єкт нерухомого майна у Державному реєстрі прав здійснюється користувачем відповідно до Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141, за реєстраційним номером об’єкта нерухомого майна, адресою об’єкта нерухомого майна, місцезнаходженням або кадастровим номером земельної ділянки, або за ідентифікаційними даними фізичної чи юридичної особи. Пошук необхідних відомостей у реєстрах здійснюється відповідно до Порядку використання даних реєстрів, затвердженого Мін’юстом.

    Слід зазначити, що відповідно до п. 6 Порядку інформація, отримана користувачем під час доступу до Державного реєстру прав та/або реєстрів, оформляється у вигляді інформаційної довідки, що формується окремо щодо кожного об’єкта нерухомого майна чи суб’єкта речових прав на нього згідно із заданими критеріями пошуку.

    Інформаційна довідка з Державного реєстру прав та реєстрів засвідчується підписом користувача, скріпленим його печаткою (за наявності) та залишається у відповідній справі, у зв’язку з якою здійснено пошук інформації.

    Відповідно до п. 8 Порядку користувач вживає заходів до забезпечення зберігання, запобігання несанкціонованому доступу та поширенню персональних даних суб’єктів речових прав на нерухоме майно, отриманих згідно з цим Порядком, відповідно до законодавства. Забороняється надавати іншим особам за їх зверненням інформацію, отриману відповідно до цього Порядку, крім випадків, установлених законом. Наголошуємо, що з 01 жовтня 2015 року інформація з Державного реєстру речових прав надаватиметься виключно на підставі договору про надання доступу до Державного реєстру речових прав, укладеного з адміністратором Державного реєстру прав, та з використанням електронного цифрового підпису шляхом безпосереднього доступу до Державного реєстру прав.

    Враховуючи вищенаведене, рекомендуємо Вам до 1 жовтня 2015 року укласти з Державним підприємством «Національні інформаційні системи» договір про надання доступу до Державного реєстру речових прав та отрисати електронний цифровий підпис для роботи з Державним реєстром прав. Детальну інформацію щодо отримання доступу можна отримати на сайті Державного підприємства «Національні інформаційні системи»

    *****************************************

    Про результати контрольно-ревізійної роботи Борзнянської міжрайонної держфінінспекції за 7 місяців 2015 року

    Робота Борзнянської міжрайонної держфінінспекції була зосереджена на здійсненні контролю за законністю та ефективністю використання коштів бюджетів усіх рівнів, державних цільових фондів, державного і комунального майна, інших активів держави та територіальних громад.

    Працівниками Борзнянської міжрайонної держфінінспекції протягом 7 місяців 2015 року проведено 6 контрольних заходів (в тому числі 2 за зверненнями правоохоронних органів), якими охоплено 41572,48 тис. грн. фінансових і матеріальних ресурсів.

    Всього встановлено фінансових порушень на суму 246,51 тис. грн., в тому числі незаконних витрат на суму 245,88 тис.грн.

    Вжитими заходами за результатами проведених ревізій та перевірок відшкодовано та усунуто фінансових порушень на суму 281,43 тис. грн. (в тому числі і за порушеннями, що виявлені у попередніх звітних роках).

    За порушення порядку ведення бухгалтерського обліку, на посадових осіб складено 5 протоколів про адміністративне правопорушення за ст. 164-2 КУпАП.

    Застосовано заходів впливу, із яких – 1зупинення операцій з бюджетними коштами та 1 попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства.

    До дисциплінарної відповідальності притягнуто 1 особу.

    Про всі порушення, які встановлені контрольними заходами, у відповідності до законодавства, проінформовано правоохоронні органи району.

    ***********************************************

    Права на нерухоме майно можна зареєструвати у скорочені строки

    22 червня 2015 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2015 року №190 «Про надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у скорочені строки» (далі - Постанова).

    Згідно з Постановою Кабміну встановлюється можливість проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і надання інформації про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) у скорочені строки.

    Для того, щоб отримати дану адмінпослугу потрібно лише поставити відповідну позначку у полі заяви "Розгляд заяви у скорочені строки" та сплатити плату за таку послугу.

    Відповідно до пункту 3 Постанови плата за надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у скорочені строки вноситься додатково до адміністративного збору та плати за отримання витягу з Державного реєстру прав.

    Пункт 4 Постанови передбачає можливість повернення плати за послугу заявникові у разі її ненадання у скорочені строки з вини державного реєстратора.

    Строки та розмір плати за надання вище зазначеної послуги можете подивитись у

    Додаток до постанови Кабінету Міністрів України

    від 8 квітня 2015 р. № 190

    СКОРОЧЕНІ СТРОКИ

    надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

    та їх обтяжень та розмір плати за надання їх у такі строки

    Найменування послуги Строк надання послуги Розмір плати
    1. Державна реєстрація права власності, якщо вона проводиться з видачею свідоцтва про право власності на нерухоме майно, та державна реєстрація права власності на підприємство як єдиний майновий комплекс п’ять робочих днів з моменту реєстрації заяви у подвійному розмірі адміністративного збору за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно
    2. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно три робочих дні з моменту реєстрації заяви у подвійному розмірі адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно
    3. Державна реєстрація обтяжень дві години з моменту реєстрації заяви у розмірі адміністративного збору за державну реєстрацію обтяження
    4. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у паперовій формі одна година з моменту реєстрації заяви у подвійному розмірі плати, що стягується згідно із законодавством за надання інформації відповідного виду

    ************************************

    Оприлюднення декларації керівників РДА

    Дроздов.pdf

    Пацюк.pdf

    Яцина.pdf

    *********************************

    Назад



    18 Травня 2017 12:33
    18 Травня 2017 08:36
    16 Травня 2017 09:56
    16 Травня 2017 09:47
    07 Квітня 2017 10:27
    20 Березня 2017 11:30