Коропська РДА
    Анонси











    Інформаційні та технологічні картки, бланки запитів та заяв

    Назад


    Адміністративні послуги надають:

    Відділ Держземагентства у Коропському районі 2-15-81;

    Сектор у справах сім’ї, молоді та спорту Коропської РДА, 2-12-08;

    Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Коропської РДА 2-12-08;

    Управління агропромислового розвитку Коропської РДА 2-15-73.

    Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Коропського районного управління юстиції

    Реєстраційна служба Коропського району управління юстиції

    Служба у справах дітей Коропської РДА 2-11-83

    Державний реєстратор

    Перелік адміністративних послуг, які надаються Центром надання адміністративних послуг Коропської районної державної адміністрації

    Бланки запитів

    ЗАПИТ про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

    Додаток до запиту

    ЗАЯВА про внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

    ЗАЯВА про державну реєстрацію прав та їх обтяжень

    ЗАЯВА про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

    ЗАЯВА про державну реєстрацію прав та їх обтяжень

    Оскарження результатів надання адміністративних послуг

    Суб’єкт звернення має право подати скаргу на отриманий через ЦНАП результат надання адміністративної послуги до суб’єкта надання адміністративної послуги або до вищого органу відносно того органу, що вирішив справу (у разі, якщо такий вищий орган існує).

    Скаргу на результат надання адміністративної послуги може бути подано протягом тридцяти днів з моменту доведення результату надання адміністративної послуги до відома суб’єкта звернення.

    Скарга, яка подається до ЦНАП, підлягає реєстрації у порядку, встановленому розділом VI цього Регламенту. Не пізніше наступного дня з моменту реєстрації скарга разом із матеріалами, що додаються до неї, передається (надсилається) суб’єкту розгляду скарги.

    Суб’єкт розгляду скарги зобов’язаний розглянути й вирішити скаргу відповідно до вимог чинного законодавства України та забезпечити передання рішення у ЦНАП для доведення до відома скаржника.

    У випадку, якщо суб’єкт звернення подає скаргу на результат надання адміністративної послуги, отриманий через ЦНАП, безпосередньо до суб’єкта розгляду скарги, такий орган зобов’язаний надіслати копію скарги до ЦНАП протягом п’яти робочих днів з дня її отримання, а також проінформувати ЦНАП про результати розгляду скарги протягом п’яти робочих днів з дня прийняття рішення за скаргою.

    Назад



    27 Березня 2017 11:07
    23 Березня 2017 15:59
    20 Березня 2017 11:30
    14 Березня 2017 16:31
    13 Березня 2017 08:30
    05 Січня 2017 09:10
    04 Квітня 2016 09:51